ÚVOD NÁVŠTĚVNÍ KNIHA ÚPRAVY FOTKY ODKAZY INZERÁTY
exteriér
interiér
motor
úpravy na starém autě

Návštěvní kniha
(406 příspěvků)

Folie na oknech
(223 příspěvků)

Pneu
(41 příspěvků)

Výměna blinkrů
(41 příspěvků)

Mračítko na přední ...
(39 příspěvků)

Motor
(36 příspěvků)

Žluté podklady budí...
(35 příspěvků)

Přední nárazník For...
(14 příspěvků)

Elektrické stahován...
(13 příspěvků)

Úpravy pružin
(10 příspěvků)

Výměna karoserie aneb moje čtvrtá šádyna
Prováděné úpravy jsme s kamošem dělali na dvě fáze ...
Všechny obrázky jsou rozklikávací na větší velikost. Fotky jsou focené obyčejným automatem takže kvalitu některých fotek omluvte ...

První fáze
Kompletně jsme rozebrali "starou" škodárnu, mám na mysli tu černou, kterou jste tu doposavad viděli, a posléze jsme začali rozdělávat tu "novou".

V první řadě jsme upravovaly nápravy
Všechny nápravy před nástřikem do TLUMEXu pohromadě

Pokus o zachycení pořádného zavaření přední nápravy ... ale bohužel foťák to trošek nedal

Výztuhy na zadní nápravě ... jak kyvná tak vlečná ramena (u kyvných ramen jsme nechali původní výztuhy plus navařily nové)

Stříkání náprav do tlumexu


Druhý bod na programu bylo kompletní ošetření spodku
Při této fázi jsme museli udělat místo na pětikvalt, protože ta kastle je eLková ... Zde je pěkně vidět jak předtím stříkali spodek komplteně namašlený a spousta míst byla nedotknutá.

A tady je celkový výsledek

Ošetřování celého spodku
auto bylo kopmpletos odmašlené a postavené na boku ... originál prahy i podlaha jsou úplně perfektní

Poslední část první fáze - skládání podvozku
Přední náprava
Nové pružiny jsou ještě o malinko menší než moje staré uřízlé ... ale zase na druhou stranu jsou tvrdší takže uvidím jak to pošlape :)

Zadní náprava
usazená převodovka a motor

Druhá fáze
Příprava auta na lak
takhle auto vypadalo první den druhé fáze

Když už auto bylo rozmašlený a před lakem tak jsem si neodpustil udělat díru navíc a dvě další nechal zavařit ... ano budu mít jen stěrač ... celý systém je SEAT Ibiza r.v.89


Ostatní dny ... kitování ... plnič a posléze barva, ale to na těchto fotkách nemám ... ani bych to nefotil, protože by ty fotky byly hrozný (mám zkušenosti když jsem fotil auto, automatem, po prvním laku)




Přidat komentář
pružiny (18. 3. 2005 18:36:59) odpověz
franta
kolik tě stály ty pružiny s tlumičema?
RE:pružiny (22. 3. 2005 13:46:03) odpověz
Sliver
Tlumiče byly za 400,- kus (standartní cena) a pružiny 700,- kus, které jsem koupil zde - http://skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=32
pruziny?? (14. 10. 2006 23:02:08) odpověz
jatra
Ja sem pocul take neco, ze sa daju ty pruziny jednoduse zrezat,a auto je nizsi, a lepsi drzii, je to pravda??
Zkrátit Pružiny je efektní, ale k ničemu.. (20. 5. 2007 3:47:45) odpověz
Ano, když se zkrátí pružiny, jde to jednoduše uříznout. Nemůžeš ale počítat s tím, že budou tvrdší. Budou mít akorát kratší dráhu a možná to i zvýší o něco málo stabilitu vozu, protože se změní světlá výška. Když ale chceš mít všechno v pohodě a děláš si to pro sebe, tak není důvod proč bys nekoupil originál udělaný tvrdší pružiny. Určitě poznáš v čem to je. Zkus si je uříznout, když ti to bude vyhovovat, tak to nech. Když ale nebude, tak kup tvrdší, kratší. Jasný ale je, že když potom někde skočíš přes nějakou díru a budeš u toho zatáčet, tak pravděpodobně ti to odskočí (poposkočí) a může ti předek jít smykem.. Toť vše..
Zkrátit Pružiny je efektní, ale k ničemu.. (20. 5. 2007 3:47:52) odpověz
Ano, když se zkrátí pružiny, jde to jednoduše uříznout. Nemůžeš ale počítat s tím, že budou tvrdší. Budou mít akorát kratší dráhu a možná to i zvýší o něco málo stabilitu vozu, protože se změní světlá výška. Když ale chceš mít všechno v pohodě a děláš si to pro sebe, tak není důvod proč bys nekoupil originál udělaný tvrdší pružiny. Určitě poznáš v čem to je. Zkus si je uříznout, když ti to bude vyhovovat, tak to nech. Když ale nebude, tak kup tvrdší, kratší. Jasný ale je, že když potom někde skočíš přes nějakou díru a budeš u toho zatáčet, tak pravděpodobně ti to odskočí (poposkočí) a může ti předek jít smykem.. Toť vše..
© 2003 - 2016 Jindřich Vlk  Development by webProgress.cz  tvorba www stránek,publikační systém,redakční systém