ÚVOD NÁVŠTĚVNÍ KNIHA ÚPRAVY FOTKY ODKAZY INZERÁTY
exteriér
interiér
motor
úpravy na starém autě

Návštěvní kniha
(406 příspěvků)

Folie na oknech
(223 příspěvků)

Pneu
(41 příspěvků)

Výměna blinkrů
(41 příspěvků)

Mračítko na přední ...
(39 příspěvků)

Motor
(36 příspěvků)

Žluté podklady budí...
(35 příspěvků)

Přední nárazník For...
(14 příspěvků)

Elektrické stahován...
(13 příspěvků)

Úpravy pružin
(10 příspěvků)

Motor

Tak abych začal úplně od začátku … když jsem kupoval auto tak jsem si myslel, že motor je originál 120, ale omyl, byla tam sice 120, ale GLS … škoda tankoval sem pořád SPECIÁL.
Když mě motor začínal zlobit (začal chlastat vodu a olej), tak jsem se rozhodl, že udělám změnu a půjdu do něčeho lepšího …  začal jsem shánět motor z favorita a našel jeden úplně skvělej … r.v. 91, a označení tušim 136LS, 46kW.
Sám jsem si ho vyhazoval z auta a mohl jsem si vzít co jsem potřeboval. Koupil jsem ho za, tak na to se pořádně usaďte, 1000 Kč, vcelku dobrý, ne co? :)
Je pravda, že jsem nechal přebrousit kliku, ale to bych udělal u každého zakoupeného motoru.
Co se týče zástavby do stodvacítky tak si myslím, že to tady nemá cenu popisovat, protože o tom už je všude sepsaných článků dost a dost … já jsem se „inspiroval“ na Techwebu, kde jsou popsané veškeré potřebné věci ve dvouch článcích první článek, druhý článek. Co není ve článcích tak je v komentářích.

Popsal bych tu akorát jak jsem řešil výfuk a sání

Jak nejspíš víte, tak favoriťácké výfukové potrubí má zaprvé jiný sklon a zadruhé úplně jiné uchycení k samotnému výfuku. S kamošem jsme to řešil tím, že jsme trubky na výfuku, které vedou k zmiňovanému potrubí odřízly a nahradili potrubím z favorita, ale museli jsme dodržet sklon a umístění vůči zadnímu čelu a to znamenalo udělat otvor pro vchod výfukových plynů jinou cestou než originál. Tak jsme výfuk rozpárali a už to jelo jak po másle. Bál jsme se jenom, že to bude hlučnější, pravda to by mi až tolik nevadilo, spíše jako to že by to více žralo, ale naštěstí to je v pohodičce.
Když jsme ten výfuk měli už rozpáranej, tak kamoš přidělal skvělou koncovku :)

Další věc je sklon karburátoru, se kterým jsem nic nedělal. Ze začátku jsem si myslel, že to nic nedělá, ale teď už jsem poznal, že to pravda není … opravdu když jedu do prudké levotočivé zátočiny a škodárně sypu co se do ní vejde, tak motor škaredě zacuká.

Pár fotek nového motoru v mé škudce

------------------------------------
Menší vylepšení motoru

Zhruba po roce ježdění s tím fáčkovým motorem jsem se odhodlal k dalším úpravám … přes zimu (2002/2003) jsem odstavil škudku (odstavil jsem to nejen kvůli motoru, ale skrz SŮL) a motor zavezl ke kamošovi na „přestavbu“.

Nechal jsem dělat hlavu … kompletní GEO plus čtyři desetiny dolů … prve jsem chtěl 0,6mm ale to mě všichni přemlouvali, že je to moc a neblbnu … tak nakonec „jen“ o 0,4mm.

Vačka šla na 260°/260° … na 280° jsem nešel, protože jsem měl strach o volnoběch.

Snížení hmotnosti setrvačníku na necelých 7kg a řemenice, tu jsem ale nevážil.

Přebroušení kliky a následné vyvážení právě s tím odlehčeným setrvákem a řemenicí.

No a to jsou vlastně veškeré úpravy provedené na mém „jednatrojkovém motůrku“.

První zážitky z jízdy nebyly žádné, protože jsem zajížděl. Ale přeci jenom mi to nedalo a tak jsem tomu párkrát zkusil přišlápnout na krk a do 3000-3500ot/min to bylo tak nějak stejné, ale co to začalo dělat potom jsem se nestačil divit :)
Po nějaké době, když jsem měl těch 500km odjetých tak nějak do pohody, jsem tomu začal sypat krutě a jsem spokojen … samozřejmě, že by to mohlo být lepší, ale co bych chtěl po jednatrojice. Max otáčky co jsem z něj dostal, podle otáčkoměru, je 6500, ale to už byly dost hrozný zvuky … při 6000 ot/min ten motor taky nemá moc „zdravý zvuk“, ale když do těch otáček jde bez problémů tak není důvod proč to tolik nevytáčet :), zvlášť když po rovince utáhne čtyřku tak, že zrychlí právě na těch 6000ot/min.

Fotky z přestavby motoru najdete zde.

------------------------------------
Karburátor a sání

Karburátor  … originál z toho favorita bez jakýchkoliv úprav.
Sání jsem se snažil vyleštit, ale jak asi mnozí víte, je to pěkně složité a těžké, takže kam se dostala má ruka se šmirglovým papírem tam je hotovo :)
Pak jsem chtěl ještě sání slícovat s hlavou, ale jak se kolikrát četl a slyšel, že na těch šteftech je „velká vůle“ tak to u mého motoru nehrozí … jak nasadím sání na hlavu tak se ani nepohne.

------------------------------------
Výfuk

Ten je zatím pořád originál, až na ty malé úpravy, které se musely udělat při zástavbě favoriťáckého motoru. Samozřejmě, že nechci aby to tak zůstalo a proto mám v plánu příčňák. Popis výroby, budem ho vyrábět s kamošem, zde uvedu.

Přidat komentář
karbec (14. 10. 2003 21:00:39) odpověz
Kazimír
Prečítal som si tie tvoje úpravy na aute a ak Ti môžem povedať tak všetko čo si vylepšil je OK ale na hlavnú vec si zabudol-naplniť ten nadupany motor zmesou!To je upraviť karburator.Ak budeš mať čas klikni si na www.skoda136gl.szm.sk a pozri upravy na karburatoroch ESDR a SEDR a môžem Ti povedat že za malo penez je z toho veľa muziky!Všetky vyrábane karb. z JIKOVA maju vykonovú rezervu asi 15 až 25%!!!Upravil som ich asi 15ks a aj teraz mam dva na stole a každy bol odskušany na 1,3L motore dokonca mal som dva z T613 z difúzormi 23/27 a TO bolo poriadne delo-druhú komoru som ani nemusel otvárať!Ak by si mal niejaky dotaz-rád odpoviem. Pozdravujem všetkých Škodovkárov.ŠKODE ZDAR!
poraď mi (18. 12. 2003 18:36:30) odpověz
honza
Ahoj mám favorit 136ls a chci si do něj dát vačku 260/260 jak máš ty.A chci se zeptat. jaký máš volnoběh a jestli si dělal nějakou ůpravu charakteristiky rozdělovače.
vačka 260/260 (22. 12. 2003 10:17:15) odpověz
Sliver
no abych pravdu řekl tak s volnoběhem problémy mám ... jednou to drží vysoko a podruhý zas strašně dole, ale nechcípe to :)) s rozdělovačem sem nic nedělal i ventily jsou seštelovaný standartně.
na silvera (24. 12. 2003 14:13:11) odpověz
honza
Dal jsem si tam tu vačku 260/260 a je to jak říkáš trochu kolísají volnoběžné otáčky motoru. asi by to chtělo ještě zvětšit sácí potrubí i v hlavě motor s favoritu 50KW má vačku 248/248 a má větší průměr sání a jiné trysky a vzdušníky v karburátoru ale zatím se mi nepodařilo zjistit jaké.felicie 50KW má vačku 254/254 a volnoběh je výborný takže to musí jít seřídit jenom nevím co ještě upravit.jsem motorář občas dělám generálky motorů jen škodovky to je sranda ale kde zjistit co všechno udělat aby to sedělo k sobě to teda nevím.když se to dobře udělá při normální jízdě se sníží spotřeba o 1litr.jestli seženeš nějaké informace napiš.ještě dotaz jaký máš předstih kolik stupňů já mám sníženou hlavu o1mm a musím mít předstih 0 stupňů jinak mi při prudkém přidání plynu hrozně cvrčí ventily.díky za odpověď.honza
Sací ne, (17. 4. 2004 23:48:48) odpověz
Jiřik
hlavně uprav výfukový potrubí, ať se ten motor má KAM vyprazdňovat. Nikdy bych neleštil sací potrubí (drobný nerovnosti zlepšujou proudění a promíchání směsi) - lepší je pořádně vyleštit a srovnat lícování výfuku. Docela to taky ztichne v oblasti 3000-4200 ot. No a k tomu sání přeci jenom něco - ta uzoučká trubička ke vzduchovému filtru dost dusí motor. S kolegy v práci jsme na svých škodovkách (i já na fáčku s LPG) vyzkoušeli ořezání krytu filtru, aby tam šel vzduch ze všech stran (kromě přiruby, samozřejmě). Sice ho pak musíš měnit nejdéle po 10000km, ale za ten zvuk při otevření II. stupně, odhadem 2 kW výkonu navíc a litr spotřeby dolů (mluvím za sebe) to stojí...
ventily (15. 4. 2004 13:10:35) odpověz
dj zdend
nazdarek chlape! Ostrou vačku jsem tam dal taky a s tím kolísáním! to je zapříčíněné tím že tam máš origiální pružiny pod ventilama! Jeden autokrosař mi dal potřebné pružiny a bylo to výřešeno. Takže musíš sehnat Silnější pružiny pod ventily a bude vše OK Zdarec
Máš pravdu.. (5. 10. 2006 4:32:45) odpověz
Wlezley
Hmm, ty nejsi blbej.. Máš pravdu.. Je to tím, že ventily kvuli vostrý vačce musí cvakat rychlejš (změny stavu zavřen/otevřen probíhají rychleji > kratší odezva > kratší čas reakce) což pochopitelně znamená že k tomu, aby se ventily rycleji zavírali (a nezavíralo je vznícení paliva ve válci) potřebujeme i větší uzavírací sílu. Síla = výkon > silnější pružiny. Okay.. jdu si z toho zapálit...
Hmm, myslím, že děláš chybu.. (5. 10. 2006 4:14:46) odpověz
Wlezley
S tim, že si neseřídil ventily děláš chybu.. Stekně jako s rozdělovačem. Víš jak rychle a hlavně nejlíp nastavíš predstih? Povolíš stahovák rozdělovače, nastartuješ a pak už jenom otáčíš s rozdělovačem. Tam, kde bude mít motor na volnoběh největší otáčky, tam to nech. Znamená to, že se palivo nejlíp spaluje a proto to pak jede jako sviň! Mám to vyzkoušený na Seat Malega 1.5 (fuel injection), Opel Kadet 1.3 (karbec), Škoda 100, 105L, 120L, 130M (fuel injection-vlastnoruční přestavba), Favorit 135SL (r.v. 90) atd...
Dotaz (10. 4. 2004 21:44:47) odpověz
michal
Když uděláš takovou přestavbu motoru, řešíš i nějaké zlegalizování? Dá se se to otipovat? Nebo jenom zavaříš, zabrousíš a vyrazíš nový číslo?
Re: dotaz (13. 4. 2004 12:53:42) odpověz
Sliver
nijak sem to neřešil ... a číslo pilovat nemusíš, protože je zepředu kde je schované za vodní pumpou a hadicí, která vede od topení k pumpě. Zatím mě nikdo motor nekontroloval. Samozřejmě že v papírech mám číslo motoru vymazané. A místo kde je číslo na originál motoru je prázdné jen tam je tuším naražená "0"
Nic moc (18. 6. 2004 15:18:06) odpověz
Danek
Moc jsi to teda neupravyl!
Názor? (1. 8. 2004 22:02:08) odpověz
lepsii nevedet
No ty si teda tůůňař!!!
se pochlub (26. 8. 2004 15:29:37) odpověz
Sliver
ty a pak uvidíme co máš za motor v autě ty ... jestli teda máš škodovku ... jestli ne tak tady blbě nekafrej!!
nic moc (31. 10. 2004 20:32:53) odpověz
suspa
To jsi s tim moc prace nedal.Ja jsem upravoval motor 120GLS,hlava sla o 1mm a v pohode,podložil obe ventil. pružiny o 2mm,aby se vraceli protože jsem tam dal vačku 280/280,volnobeh mirne zvíšeny na1000ot/min. Dale jsem odsostružl pisty ož po oko,vzvažil.Odbrousil nalitky na ojnicích a taky vyvažil. Setrvak odlehčeny na 5kg řemenice také odlehčená. A točim 8000ot/min A tet mluv.
HM.. FAKT VOSTREJ MOTOR... (1. 11. 2004 16:04:47) odpověz
LOL
CO TY MACHRUJES ZE MÁS SNIZENOU HALVU jen o 0,4 mm já ji mám von 2mm aco jeslty machruju a vacku ta mám 300/300 no a jeslty machruju;o)))))))) fole:)
nikdo  (1. 11. 2004 16:07:06) odpověz
Sliver
tady nemachruje ... jen jsem zde napsal jaký mám udělaný úpravy na motoru ... toť vše ... jo a co ti říkaj na to ventily? zvoní zvoní? :))
RE:LOL (17. 11. 2004 10:21:31) odpověz
RE:LOL
ty hovado debilni, kazdej si prece muze delat se svim motorem co chce.v to clanku sem nenasel ani naznak machrování a taky je zajimavy ze jedinej kdo tady vopruzuje ses ty taksi di lestit toho svyho anglicaka s pomyslnym motorem a naonem na ruku a neser se tady do toho!!!!
To ložiska dostanou na frak (2. 3. 2005 12:50:15) odpověz
Hovnař
Každej snižuje hlavu,hraje si s vačkama a setrvákem,ale na ložiska na klikovce nikdo nemyslí.Při příliš velkým snížení hlavy je tlak tak velkej,že po čase (3-4 roky někdy i dřív)se ložiska rozsypou a je po srandě. Kámoš snižoval hlavu u fáčka a pak se mu sral rozdělovač furt se mu opalovaly kontakty.Tak jsestli má někdo podobnej problém tak stačí dát kondík s vědší kapacitou.
bezkontakt (27. 9. 2005 12:37:23) odpověz
Beerkof
neni nahodou na facku bezkontakt?
Pravda z očí do očí (29. 9. 2006 10:07:34) odpověz
Mike
Já mám Škoda 120L s motorem Felicia 1.3MPi je to upravené na sprinty výkon byl měřen na motorové brzdě a má přesných 100koní z O-100 za 10.6s a nevím co tady buzerujeteže on má jenom sníženou hlavu o 0.4mm je to snad jeho věc a jeho úprava vy na to nemáte aby jste to dali na net tak si hleďte svýho sice motorům rozumím a škodovkám taky protože po závodních okruzích jako je Brno, Most zavodím na sprintech už víc jak 8let jsem rád když si čtu takové příspěvky o tunění motorů škodovek. Protože člověk se učí furt a když to neznáte poznáte to od druhých. Slivere máš to super upravený snad to máš podle svých představ. Já jsem měl s motorem z felicíe velký problémy a to hlavně zabudovat řídící jednotku. Zdarec lidi nic proti vám.
Jo, souhlas. Silver to má super! (5. 10. 2006 4:52:23) odpověz
Wlezley
Hele Silvere, na ty blbečky co si vymejšlí že maj vo 2 mm sníženou hlavu, se vykašli.. Ostatně není se čemu divit, když má sníženou hlavu, to se asi blbě přemejšlí, ne? :D Já sem pred mesicem prodal svoji Škodu 130, 5q, 49kW (vstřikování - vlastnoruční přestvba, STK nelegal.. :) Mno, musim. Muj web (ještě asi nebude fachat ale brzy už bude) je skoda120web.wz.cz PS: Kdyby ten magor s tou snizenou hlavou vo 2mm nekecal, tak by si taky udělal nějaký ty webky a tam by to asi publikoval, nějaký foto neboco, ne? Vyprdni se na nej... Zdááár..
neznalost neomlouva (28. 10. 2005 0:37:44) odpověz
105 L
snizena hlava o 2mm? tos videl kde blbecku? Po ujeti par kilaku se ti pekne odvari loziska na ojnicach. Tak nerozumuj s picovinama.....
výfuk (1. 11. 2004 17:01:47) odpověz
Petr3342
já šel trochu jinudy - použil jsem poslední díl výfuku z formana, uřezal trubky, na favoritu naměřil potřebnou délku a průměr trubek a vařil a vařil.... jo a karbec mám podložený hliníkovým klínem s vyfrézovaným profilem podle té orig. favorit podložky. Znamenalo to teda ještě snížit tu modrou pixlu na filtr aby šla nasadit, ale SUPER!
Cusik skudkari (21. 12. 2004 16:08:01) odpověz
SpeAkeR
..Jestli by tady nekdi prosel neaky prazan, ktery aspon trochu ..lepe hodne holduje skudkam nejlepe fackum mel bych zajem o setkani a konzultaci nad upravami facka motoru 136 a nasledne jejich realizaci..sem dosti velkej amater jediny co vim je co by motor chtel jako napr.snizeni hlavy,vylesteni kanalku ,karbec atd...ale uprime ani newim kde to v tom motoru najdu .. a nazaklade par webstranek sem prisel ze tuning motoru neni zadna sranda...super by bylo kdyby mi nekdo napsal na mail SAIMSER@ATLAS.CZ DIKES......
Odlechcena Remenice (23. 12. 2004 21:12:50) odpověz
Ultim
Zdarec,dival jsem se na voji remenici.Celkem dobrej napad,taky jsem to zkusil ale celkem nic jsem nevypozoroval na chovani motoru.Pak jsem si sehnal remenici z 1203,tam ma steny 4mm a ani gram navic.Je asi o polovinu lechci nez orig.
remenice (7. 1. 2005 8:43:02) odpověz
Jary
zdravim, jen maly dotaz k te remenici, nema odlehceni remenice nebo vymeneni remenice za jinou vliv na celkove vyvazeni kliky a setrvaku?? Proste jestli neni remenice, klika a setrvak vyvazen dohromady a zdali by to melo podstatny vliv na vyvazeni??
řemenice (25. 2. 2005 22:24:31) odpověz
bpdja
řemenice o takové malé váze,je podle mě zbytečné vyvažovat....Za předpokladu,že jí točil dobrej soustružník...a co se týče odebrání materiálu pro klínek,odeberte ho i naproti stávajícímu....Dále pak na CNC nechte odvrtat pár dalších gramů tak,by díry nezasahovaly do styčních ploch pro řemen...to je odskoušený..
realita (10. 3. 2005 18:04:12) odpověz
no tosem prece ja
hm odskouseny odlechcovat remenici neme bestak zadnej viznam vikon nebude bestak znat.znat bude kdyz bude mit motor dobrou kompresi a benzin odpovidajicimu tipu pro dany motor.zadna skodovka nejede protoze je ohv a tam vznikaj vule a kdyz se sectou tak kw chybi tak toje bylo a bude z ohc nelze srovnavat.vack prida ale take ubere vykon,nebudes tocit pojede este hur das mu hroca a oneco lepe pojede ale 18ka obsah je 18katu slapnes a skodovka de kourit se svojim slavnym ohv.......
Výfuk z Š 110 R (1. 5. 2005 21:54:45) odpověz
Milhaus
Použil jsem favoriťácký výfukový sběrač, na něj jsem přišrouboval originální přírubu z potrubí, kterou jsem uříznul hned u kraje. Místo držáku výfuku na 120 jsem použil držák výfuku ze 100. Koupil jsem nový výruk ze 110 R (na rozdíl od 120 má potrubí za sebou - 120 je má vedle sebe) u kterého jsem uřízl obě trubky těsně nad tlumičem a přidělal jej na auto. Pak stačilo trubky patřičně seříznot a spojit - svařit, jimy přírubu na sběrači a tlumič výfuku. Tento výfuk je navíc vůči 120 otevřenější - rychlejší výplach motoru, navíc příjemný zvuk motoru, nikoli hlučný.
a co rapid? (30. 5. 2005 20:10:40) odpověz
Michal
Nedávno jsem koupil Rapida 136ku ve voňavym stavu z roku ´89 a hodlal jej upravit. Jelikož síly neni nikdy dost, jako první přišel na řadu motor. Nicméně šel jsem úplně jinou cestou, než většina z vás, totiž zvětšením objemu. A když už, tak pořádně - ze sériových 1289 jsem se dostal na 1490, čili mám patnáctistovku. Můžu vřele doporučit, neni to totiž zase až tak velká věda a ten krou´ták, to je úplně jiný kafe. Když trošku polochtáte kliku z Fabie 1.4 soustruhem a několik dalsích drobností, sedne do bloku jako prdel na hrnec. Tím pádem nemáte zdvih 72, nýbrž 78mm a musíte řešit úpravu ojnic (užší) a hlavně pístů (jsou moc vysoký, tak aby vám nemlátily zespoda do hlavy). Můj názor je, že když už se jebat s pístama a ojniceme, tak proč ne rovnou větší, že jo? Takže ve finále jsem to řešil sehnáním pístů, ojnic a hlavně i válců (!!) z pohárový Felicie 1500 (pick-upy, co se proháněly po Mosteckym autodromu - to je přesně ono) - je to originál závodní díl Škodovka, takže neni co řešit. Tímto se dostaneme na vrtání taktéž 78 a jsem na kýženém objemu. Tímto jsem zatím skončil, zatím je pouze a jenom zvětšený objem. A jak to jede? No, řekl bych, že to JEDE! Předtím jsem jezdil obyčejnou obouchanou 120kou. Pak jsempřevážel tohodle Rapida po dálnici z Prahy do Plzně (ještě před úpravou) a už to byl pokrok. S autem se dlouho nejezdilo, takže zezačátku se mu moc nechtělo - víc jak 140 - 150 jsem z něj nedostal. Jenže s každým kilometrem se kondice motoru rapidně zlepšovala, až jsem se u Rokycan dostal na 175km/h a to prosím na rovině, žádný z kopce. Jel za mnou kámoš ve Fiatce Bravo 1.4 a volal mi mobilem abych tak nenal, že mi nestíhá :o) Teď, když je motor překopanej na 1500, jede jak utrženej ze řetězu. Maximálka sice pořád leží někde kolem těch 180, ale jakym způsobem se na tu rychlost dostane, to jsem ještě neviděl. Na škůdku fakt slušnej nářez. Motor se VELMI ochotně sbírá odspoda, pámo 1500-3000ot je pohodička a nějaký podřazování před kopcem už ani neznam. Pak ale v motoru zahučí, přijde jemnej šťouchanec do zad a zhruba od 3500 do 5500 tah nepolevuje. A přitom si tak krásně zpívá, hotovej kovovej orchestr. Vytáčet motor nad 6000 nemá smysl, už před těma 6000 se toho moc neděje. Jen se to tak nějak tupě vytáčí a nic z toho. Takže závěr: až uvidíte někde mezi Plzní a Prahou bílýho Rapida s bílýma lampama vepředu i vzadu, jsme to my... :o)
Výfuk (10. 10. 2005 12:05:21) odpověz
Kto je šikovný tak si dokáže vyrobiť výfuk aj sám ale podía mňa je lepšie kúpiť z obchodu taký, ktorý urobí aj pekný zvuk a tiež zvýši výkon.
skoda (10. 2. 2006 21:50:50) odpověz
zdravi všechny tunery a mam dotaz nepripada vam ze skodovka na to neni dobra ja bych do skodovky nacpal prachy mozna tak do sešrotováni ale je to na každym nazdar
si magor (5. 10. 2006 5:02:20) odpověz
Wlezley
Mno, tak co sem lezeš? Proč se teda člověk, kterej má takovejhle názor dostane až k tomu, že sem napíše takovejhle blábol.. Ja to opravdu každýho věc. Já jsem do svý šůty k dnešnímu dni narval už cca 6500,- kč. Navadí mi to. Nejlepší je sledovat ty lidi, který když vidí jak já to vodpíchnu a začne mi to hrabat při rozjezdu na asfaltu atd... Maj hoooodně vypouklý voči, skoro jim vypadávaj z ďůlků...
si magor (5. 10. 2006 5:02:23) odpověz
Wlezley
Mno, tak co sem lezeš? Proč se teda člověk, kterej má takovejhle názor dostane až k tomu, že sem napíše takovejhle blábol.. Ja to opravdu každýho věc. Já jsem do svý šůty k dnešnímu dni narval už cca 6500,- kč. Navadí mi to. Nejlepší je sledovat ty lidi, který když vidí jak já to vodpíchnu a začne mi to hrabat při rozjezdu na asfaltu atd... Maj hoooodně vypouklý voči, skoro jim vypadávaj z ďůlků...
reakce na vše (10. 1. 2007 21:28:12) odpověz
Lukass
Je to už nějakej ten patek co jsem dostal od rodiču ačkovou stodvacu,jen jsem jezdil a byl rad že se držim na silnici,ale den D. přišel po neustalich problemech že to vařilo a tak no prostě otevřel jsem viko motoru a chvest a byl jsem opařenej tak jsem ji zaparkoval a vykopl motor z auta a nechal ji trucovat, po uvažovani jsem sehnal motor 136. sice mě to zabralo celou zimu go řizeni naprav a brzd,nacpat motor tam byl taky docela zahul problemy s napojenim hadic a vyfuku,ale karburator zustal puvodni fa.akorad sitič jsem překopl na manual,a začal jezdit,bez zadniho čela testovačky a vyplatilo se zapoměl jsem na ložisko na unašeci hřidel:) takže motor ven:) ale po veškerem doladěni a zvoleni spravneho rozměru pneu vzadu 175/60R13 a v předu 165/65r 13 tak chovani auta super a jak to jelo byl to čtyřkvalt ale letěl jsem s tim tachometrovich 180 po rovině aji sem se bal:) no nejvic se mě libylo jak každej čuměl když jsem tomu šlapl a na dvojku suchej asvalt apiiiisk no mazec hodiny na suchym asvaltu nikdo nevěřil že to neni škodovka asi jsem měl štěsti na supr motor,asi po roceapul začaly problemy s netuhosti karoserie byl to komplet papir a motor tomu nepřidal, 78 rok to byl dostala m kovy napravy nove uloženi a tlumiče a brzdy motor a letadlo to bylo,jo akdyby jste chtěli někdo poradit jak na to co jsem napsal tak wrceckosti@seznam.cz rad pomužu
Motor??? (23. 12. 2007 0:51:36) odpověz
Tomu říkáš motor??? Docela optimista. Takovej motor mám v kartáčku na zuby...
© 2003 - 2016 Jindřich Vlk  Development by webProgress.cz  tvorba www stránek,publikační systém,redakční systém