ÚVOD NÁVŠTĚVNÍ KNIHA ÚPRAVY FOTKY ODKAZY INZERÁTY
exteriér
interiér
motor
úpravy na starém autě

Návštěvní kniha
(406 příspěvků)

Folie na oknech
(223 příspěvků)

Pneu
(41 příspěvků)

Výměna blinkrů
(41 příspěvků)

Mračítko na přední ...
(39 příspěvků)

Motor
(36 příspěvků)

Žluté podklady budí...
(35 příspěvků)

Přední nárazník For...
(14 příspěvků)

Elektrické stahován...
(13 příspěvků)

Úpravy pružin
(10 příspěvků)

Brzdy

Moje šádyna má problém s brzdama snad od výroby … asi ji brzdy dělali v pondělí nebo pátek, protože sem s nima měl pořád nějakej problém.

Když jsem ji kupoval tak do smyku šel jenom zadek. Asi měsíc potom mi rupla trubka od levého předního kola.

Všechny trubky sem dával nové kromě spojky a trubky od válce k přední kostce. Tak to nějaký čas vydrželo než jsem začal mít větší požadavky a vyměnil hlavní válec, protože ten starý trošek protíkal, dozadu jsem dal prasátka z fáčka (Ć19mm) a dopředu zánovní brzdiče a nové kotouče. Když jsme s kamošem ty brzdy ovzdušnily tak, že pedál bral hned od vrchu a brzdilo to úplně maximálně, tak sem byl spokojen, až do té doby než když jsem jel do práce do Brna a v Náměšti v zámeckým kopci mě auto přestávalo jet … prostě strašně brzdilo … tak jsem to odstavil a zjistil, že mi předek pořád brzdí … tak jsem trošku povolil hlavnímu válci a jel dál … jenže to už pedál zabíral někde v půlce a brzdilo to tak nějak všelijak … hlavní válec sem šel reklamovat s tím že mi pořád tlačí předek … dostal sem novej a ten dělal úplně to samý, tak to už jsem nevydržel a šel si koupit originál škodováckej, tamty byly nějaký polský, a ejhle jaké bylo mé překvapení když to brzdilo taky … a tak to už sem věděl, že není problém ve válci. Nakonec to byly špatný gumový hadice mezi trubkou a brzdičem, která pustí tlak ke kolu a zpátky už ne, protože tlak od válce je mnohonásobně vyšší než tlak, který jde od brzdiče zpátky, logické, ne co? :)
Vyměnil sem ty hadice a zjistil že je všechno v pohodě a škudka brzdí tak jak má … až na jinou závadu a to že se mi vzadu kously obě táhla samostavu a pro změnu brzdil pořád zadek. Tak rozdělat bubny (ještě že na té vlečce to jde samo) pořádně sem je očistil aby chodily lehce, páč byly zarezlý, jedno bylo dokonce ohnuté.

S brzdama už sem byl spokojen … ale ty čtyřpísťáky sou čtyřpísťáky a tak sem je začal shánět až přišla nabídka, že kolega z práce si nechá vyměnit své čtyřpísťáky za mé obyč brzdy, když mu brzdy dám kompletně dokupy, že mu teče zadní prase a pak když se to zavzdušní tak mu pořád brzdí předek. No a to se nedalo zaváhat … takže sem nakoupil zase všechny nové trubky, ony mezi tou první výměnou uplynuly skoro tři roky, a dal si na škudku čtyřpísťáky. Musel sem mu nechat i své nové kotouče, no spíš už byly zánovní.

Přidat komentář
© 2003 - 2016 Jindřich Vlk  Development by webProgress.cz  tvorba www stránek,publikační systém,redakční systém